Photo Rating Website
Index Jayna James jarząbowy Janet Ling jaja VoIP
Jak zmienic jezyk w nokii N73

aaaablog4meaaaa

Temat: Kod blokady n73
Witam wszystkich forumowiczów :D Mam problem z telefonem Nokia n73. Mianowicie zablokowałem telefon no i nie pamiętam kodu blokady :< . Telefon jest wyłączony, więc nie mam dostępu do menu. Próbowałem już formatu: *, zielona słuchawka ,3 i włącznik i nie działa. Próbowałem także kodu *#7370# i zmieniło mi to chyba język telefonu, bo teraz zamiast "kod blokady" pisze "lock code". Jeśli...
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=178627



Temat: Jak Zainstalować Polski Język (nokia N73 Me)
witam posiadam nokie n73 orginalnie miałem w niej polski język lecz chciałem sobie zaktualizować softa... gdy to zrobiłem wyskoczyl mi język angielski którego się nie da się zmienić... co zrobić? próbowałem już sposobu jak w temacie przyklejonym wyżej lecz tylko zmieniłem product code lecz nie mogę sflaszować bo już mam najnowszą aktualizacje softu... ludzie ratunku!! jak wgrać ten polski język??
Źródło: symbianforum.pl/index.php?/index.php?showtopic=19902


Temat: N73 Product code ...
Witam wszystkich, poszukuje Product code do N73, chciałbym zmienić język na polski. Kiedyś były tu na forum opisy i listy Product code do rożnych komórek jakoś nie umiem tego znaleźć... Bardzo proszę o pomoc, kogoś z administracji, zrobiłbym to Phoenix'em ale nie chce mi się wywalać softu z nokii z kompa. dzięki z góry...
Źródło: symbianforum.pl/index.php?/index.php?showtopic=22633


Temat: Problem Z Nowym Softem
Witam wgrałem sobie najnowszy soft do noki N73 za pomocą programu nokia software updater miało być z językiem polskim ponieważ była włożona karta sim chyba jest problem z jakimś id telefonu nie wiecie czy da sie go jakoś zmienić żeby dało się wgrać polską wersje oprogramowania
Źródło: symbianforum.pl/index.php?/index.php?showtopic=19615


Temat: Samodzielne wgrywanie języka
witam wszystkich. dziś robiłem aktualizacje oprogramowania w mojej Nokii N73 ME, wszystko poszło gładko gdyby nie to, że teraz po aktualizacji nie mogę zmienić języka na polski jak miałem przedtem. Telefon był zakupiony w Anglii i teraz mam angielski język, a w opcjach nawet nie ma możliwości wyboru polskiego. moje pytanie brzmi: czy można samemu jakoś wgrać polski język?? żeby nie chodzic...
Źródło: symbianforum.pl/index.php?/index.php?showtopic=27300


Temat: Polski Soft Do Nokii N73 Pilna sprawa
Chodzi o to że w programie NSS (Nemesis Service Suite) zmieniasz Product Code na taki w którym jest język PL. Następnie otwiersz progarm NSU(nokia software updater). Ten program wykrywa Product Code i sciąga soft z internetu a następnie go wgrywa. Ważne aby bateria była naładowana. Product code dla noki n73 w wersji czerwonej to "0529799" a w ciemnej śliwce "0529780" Samą zmianę product coda masz opisaną tutaj http://www.gsmforum.pl/index.php?showtopic=14468 a na PW podałem Ci linka do strony forum gdzie masz to bardzo dobrze opisane - ostatnio sam także musiałem sobie zmienić soft na nowszy...
Źródło: gsmforum.pl/index.php?showtopic=15841


Temat: Przerwanie Podczas Aktualizowania N73 Czy Nokia To Zrobi Po Zmianie Na Polskie Menu ?
Kupilem Nokie N73 ME w niemczech potem gdzies na forum zobaczylem ze moge przez USB zmienic jezyk na polski... zmienilem w niej pierw jakis cod a potem zaktualizowalem symbiana... wszystko Bylo ... sie wybieram do Noki w niemczech (bo tu mieszkam) i mam pytanie czy moga miec z tym problem ze mialem ten cod zmieniony albo czy sie beda czepiac ze mialem polskie...
Źródło: gsmforum.pl/index.php?showtopic=17246


Temat: skasowano z tematu o numerze 1059968 mod poochone
Witam Podłączam się do tematu. Mam taki problem po aktualizacji przez PC Suite Noki N73 ME mam angielski język (przedtem był normanie polski) w ogóle nie ma polskiego do wyboru, wiem że trzeba zmienic product code przez NSS ale nie wiem jak to zrobic... może jakiś tutorial albo coś...???
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1668668.html


Temat: [N73] Wyłączająca się Nokia n73ME
witam, jakies 2 miesiace temu wgralem sobie do mojej nokii n73ME najnowszy soft, zmienilem tez product key i mial byc niby jezyk polski, niestety go nie ma ale w sumie nie ... otrzymaniu smsa tez czasem sie wylacza. Czym jest to spowodowane? Patrzylem dzis na strone Nokii, chcialem wgrac nowy soft, ale niestety nie ma jeszcze. Jest jakis sposob zeby wgrac inny soft?...
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=31960


Temat: [N73] Co to jest Test Mode i Local Mode - telefon nie wlacza sie
Kiedys opisywalem, ze moja Nokia N73 uderzyla o sciane i troche sie posypala, wiec wymienilem wysiwetlacz (u nieautoryzowanego) oraz styki do baterii (to juz w Nokii, bo nikt inny nie mial). ... domu, zmienilem karte na swoja a w telefonie cisza... Nic... Po 10 probach w koncu sie wlaczyl, ale wyskoczyl komunikat, ze "rejestracja karty SIM nie powiodla sie" a potem "wloz karte SIM", wiec wlozylem inna karte a telefon znowu nie chcial opdpalic. Znowu musialem czekac iles tam czasu i zaskoczylo, ale na ekranie pojawilo sie logo Nokii i napos "Test Mode" i ... i wyskakuje logo Nokii ale tym razem napis "local Mode" a nad nim wersja softu chyba (4.0812.4.0.1) i nic sie nie daje zrobic... O co chodzi w tym wszystkim? Czy koles w Nokii cos mi spapral w sofcie (chociaz nie powinien, bo mial wymienic tylko styki do baterii)??? W Nokie wpakowalem juz 300pln i w sumie chcialbym zeby dzialal jak nalezy.... Prosze o jakies propozycje, zebym wiedzial, co powiedziec w serwisie... (Nokia ma wgrany onny FW, zeby miec jezyk polski, ale to chyba nie ma nic do rzeczy, bo przed "wypadkiem" wszystko bylo...
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=28200


Temat: [N73] Jak powrocic z N73 ME do zwyklej N73?
WItam wszystkich, to moj pierwszy post i pewnie nie ostatni. Mam takie pytanie, ktore meczy mnie dzisiaj pare ladnych godzin, otoz, kupilem Nokie N73 (w Niemczech), ktora nie miale polskiego menu, wiec zmienilem przy pomocy NSSa kod produktu na taki, ktory jest w polskiej N73 ale Music Edition. Zaaktualizowalem soft i jest cacy, bo jest polski jezyk. I mimo, ze faktycznie ta edycja muzyczna tego modelu, gra troche lepiej, to jednak kompletnie mi nie odpowiada, ze ten przycisk pod C po prawej stronie jest tylko do odtwarzacza muzyki, podczas gdy w zwyklej N73 mozna bylo z niego wyjsc w 4 kierunki i je niemal dowolnie konfigurowac, stad moja decyzja, zeby wrocic do zwyklego N73 i teraz jest mina: zmienialem kod produktu na ten co byl (niemiecki N73), potem na polska wersje N73 ale za kazdym razem aktualizator oprogramowania powiadamial mnie, ze nie ma potrzeby aktualizowac, bo mam juz nanowszy soft... Jak sobie z tym poradzic, zeby powrocic do N73 (ale po polsku)? Trzeba czekac na pojawienie sie nowego softu? A w ogole da sie to zrobic? Dzieki ze ewentualne odpowiedzi.
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=17134


Temat: [N73] Nowe firmware 4.0812.4.2.1/4.0812.4.0.1
Witam ,,, czy moze mi ktos wyjasnic jak zmienic softa z nowego czyli 4.0812.4.3.1 [ mam nokie n73 ] na tego samego bo wiem ze nie mozna wgrac starszej wersji bo ... języka,, on go kupił o polskim Orange ,,, prubowałem zmieniac PC nawet na ten do wersji ME ale nic to nie daje po przy aktualizacji pokazuje sie komunikat ze mam najnowszego...
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=24211


Temat: [N73] Nowe firmware 4.0812.4.2.1/4.0812.4.0.1
Witam. Właśnie zaktualizowałem sobie oprogramowanie w N73 do wersji 4.0839.42.2.1 jednak nie mam polskiego języka. Wcześniej zmieniłem w swoim telefonie za pomocą programu PC (code) na 0539289 (czyli dla telefonów z Polski) ale nadal nie mam do wyboru języka polskiego. Czy wie jak to rozwiązać. Aktualizację oprogramowania zrobiłem oczywiście programem "Nokia Software Updater" i wszystko przebiegło pomyślnie.
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=24211


Temat: Zmiana Product Code i flashowanie telefonów BB5
p.s. Dla posiadaczy N73 chętnych do upgrade`u na soft do Music Edition mała przestroga, nie wklepujcie tego product code`u Nokia N73 Music Edition 0539289 POLAND A ja uważam że PC nie ma nic do tego zabezpieczenia ,że prosi o podanie kodu . Przecież PC służy do rozpoznania przez NSU jaki soft ma pobrać i wgrać np. język menu . A to że ... ustawiłem. Spróbuj wejść w ustawienia i zmienić Menu Narzędzia utawienia Zabespieczeń Telefoni karty sim Zabl. gdy sim zmieniona .(taka ścieżka jest u mnie , mam nadzieję że u ciebie też) Chociaż...
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2480


Temat: Zmiana Product Code i flashowanie telefonów BB5
Witam! Mam pytanie kupilem nokie n73 z angli używaną i ma czarną obudowę chce zmienić język na polski ale nie wiem któren mam wgrac PC bo nie mam zaielonego pojęcia czy...
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2480


Temat: Zmiana Product Code i flashowanie telefonów BB5
Witam Was. Niedawno zakupiłem Nokie N73 ME [ N73-1 RM 133 ] o PC 0545819 i zmieniłem go przez NSS na 0539289 aby zmienić język na polski ( domyślnie jest ang. bez zmiany na polski ). Użyłem NSU i otrzymałem komunikat, że aktualizacja jest zbędna ponieważ mam najwyższa wersje. Proszę o jakieś instrukcje jak wgrać język polski. Orientuje się że można użyć...
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2480


Temat: Zmiana Product Code i flashowanie telefonów BB5
Witam, jakieś dwa tygodnie za pomocą PC SUIT zaktualizowałem oprogramowanie w mojej Nokii N73 ME i okazało się, że mam język angielski i za pomocą ustawień nie sposób to zmienić. Dziś...
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2480


Temat: [E50] Nowe FW
neelixx, tutaj masz instrukcję jak zmienić Product Code oraz jak wgrać nowy soft żeby był język PL. Listę Product Code znajdziesz tutaj. Wszystko fajnie, udało się z N73(vodafone) zrobić N73ME(nokia org ... forum odpowiedzi na pytanie (może ślepy jestem) czy bez nowszej wersji FW da sie zmienić język, albo jak wgrać jeszcze raz ten sam FW jaki jest w fonie tylko przy innym...
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2488


Temat: [N73] Aktualizacja oprogramowania PL
Witam. Proszę mi powiedzieć, posiadam Nokia N73 ME z wersją oprogramowania V.3 chcę zaktualizować sobie do wersji V.4 moje pytanie jest następujące, czy po aktualizacji będę miał język polski ? Dziękuje i pozdrawiam PS. Program daje mi możliwość aktualizacji programu, z tego co widzę to chyba nie muszę zmieniać PC.
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=15802


Temat: [N73] Nokia N73 fw v3.06 - Nokia Software Updater
Witam. Forumowicze kupilem niedawno Nokie N73 ME tel bez sim locka wbilem kod : *#0000# V4.0727.2.2.1 i tak dalej wiec sprobowalem zrobic aktualizacje przez NokiaSoftwareUpdate wyskoczylo mi ze jest dostepna aktualizacja o numerach: 4.0736.3.2.1 wiec zabralem sie za podlaczanie kabelkow i ladnie po jakis 2 godzinach mialem na telefonie wlaczylem kod:*#0000# V4.0736.3.2.1 04-09-2007 RM-133 Nokia N73 (12) i wszystko ladnie pieknie tylko języka polskiego nie moge zainstalowac a numer pod bateria jest KOd:0539289 Poland Wiec moje pytanie czy jak zmienilem softa do teraz musze jeszcze zmieniac PC kod mialem nadzieje ze jak jest...
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2431


Temat: [Modyfikacja] Zmiana animacji startowej.
... nie działa na Nokii E50, N73.
Źródło: nokiahacking.pl/viewtopic.php?t=347


Temat: [RM-133] Nokia N73 Music Edition
... wgrać znowu. Zmieniłem Product Code na nokie n73 ME , wszystko wgrało się idealnie, jest polski język. Phoenix pokazuje że wszystko wgrał pomyślnie. Po włączeniu telefonu wszystko chodzi jak marzenie, Wysyłam...
Źródło: nokiahacking.pl/viewtopic.php?t=5675


Temat: upgrade n73
Witam! Mam N73 ME (tel pochodzi z Belgii - tj w serwisie Nokii powiedzieli mi tak na podstawie numeru IMEI) i podobno po upgrade softu ze strony Nokii może wgrać mi się soft belgijski i mogą zmienić się ustawienia sim-locka na sieć belgijską (tak powiedzieli w serwisie). Nie mam pewności czy będzie można zmienić język na angielski lub nawet na polski. Czy...
Źródło: sisx.pl/viewtopic.php?t=567


Temat: Zmiana pc w n73
Mam problem...Zmieniłem pc mojej n-ki na pc nokii 73 internet edition(V4.0839.42.3.1) Znudził mi się angielski język więc chce powrócic do polskiego. N73 RM-133 Kod: 0529780 POLAND (Deep Plum) 0529799 POLAND (Met Red) 0539732 POLAND ORANGE (Deep Plum) N73 RM-133 Music Edition Kod: 0539289 POLAND 0545042 ERA POLAND
Źródło: sisx.pl/viewtopic.php?t=9176


Temat: n73 problem z aktualizacja
0529780 POLAND (Deep Plum) 0529799 POLAND (Met Red) 0539732 POLAND ORANGE (Deep Plum) to są polskie pc do n73, a jak zmienić masz tutaj: zmiana-jezyka-na-polski-w-noki-i-aktualizacja-oprogramowania-t564.html
Źródło: sisx.pl/viewtopic.php?t=16322


Temat: N73 ME Wgralem nowy soft no...
Witam Wgralem nowy soft przez pc suite z nokii no i teraz mam angielski jezyk nie moge zmienic na polski bo jest do wyboru tylko angielski i jakies dwa jak chinskie same znaczki. jak wgrac polski jezyk? A telefon byl z importu jezeli to istotne. pozdrawiam
Źródło: symbianforum.pl/index.php?/index.php?showtopic=24241


Temat: Aktualizacja Firmware / Usuwanie Orange Menu / Wgrywanie Polskiego Języka W Telefonach Nokia Na Platformie Bb5 problemy, dyskusja.
Witam mam nokie n73.I gdy wpisałem product ok jest ok nastepny krok był kliknac na flash i scan kliknąłem na scan i nic...niewykryto mi telefonu...Czemu?Mam nokie n73 pRoszę pomóżcuie bo chce sobie język zmienic na pl:(
Źródło: gsmforum.pl/index.php?showtopic=14520


Temat: Nokia N95 - masa problemów z certyfikatami
już po problemie. Bardzo łatwo otrzymać własny certyfikat. Opiszę od początku do końca co trzeba zrobić. Sposób sprawdzony na moich N95 i N73. Podpisywanie aplikacji prawidłowe, wszystko działa super. 1. wchodzimy na stronę: http://cer.s603rd.cn/index.php?m=download&id=365942 Jest ona po chińsku czy japońsku, ale nie przejmujmy się tym, po zalogowaniu, będzie można zmienić język na angileski. Na dole między wyrazami, widać napis : signtools2.2 a ... i trzeba działać intuicyjnie.... w pierwszej zakładce otwieramy adres pod którym znajduje się nasz certyfikat a drugi adres pod nim, otwieramy, i wyszukujemy na dysku programik do Nokii który chcemy podpisać ... samym miejscu co Wasz programik do Nokii który podpisywaliście. np. gdy jakiś tam program do Nokii macie w : E:Nokiagrygra1.sis to obok niej powstanie gra1.signtools.sis i to będzie już podpisana gierka'...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1497259.html


Temat: [N73] Jak zmienić język na francuski?Jaki PC?
A wiec mam nokie n73 ktora kupilem w polsce i mam do wyboru pare jezykow w tym polski jednakze nie ma tam francuskiego na ktorym mi zalezy co moge zrobic aby owy jezyk miec z gory dziekuje
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=42717


Temat: [S60] Garmin Mobile XT 4/5- FAQ
... komunikat nie znaleziono . Oddaj do serwisu swoją N73 i powiedz żeby Ci naprawili joystick (klika ci się automatycznie dwa razy - mam czasami to samo...)
Źródło: forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=17224


Temat: Fenix Key- Flashowanie
... E90, N70, N71, N72, N73, N75, N76, N77, N78, N79, N8, N80, N81 8GB, N82, N85, N85 8MP, N90, N91, N92, N93, N93i, N95, N95 8GB, N96, N97, N97 MINI, X2,...
Źródło: nokiahacking.pl/viewtopic.php?t=13625


Temat: Kupiłem telefon w Play, który okazał się zepsuty
Sprawa wygląda tak: Wczoraj późnym popołudniem kupiłem w salonie Play Nokię N73 w mixie. Kupiłem telefon + kartę pamięci + oczywiście pierwsze doładowanie za 25 zł. - wszystko w sumie kosztowało ... mnie obsługiwano) i patrzyłem, jak sprzedawca dzwoni na infolinię play, potem do serwisu nokii - resetował ze 20 razy telefon, zmieniał simy, przywracał ustawienia fabryczne (po tym już tak było namieszane, że nawet języka PL nie dało się włączyć w telefonie). Oczywiście okazało się, że telefon jest zepsuty, co oczywiście mówiłem dwie godziny temu - ale sprzedawca się uparł, że "zmieniłem sobie ... proszę sobie jechać do serwisu Nokii to zrobią to Panu na miejscu (do serwisu jakieś 50 km) lub proszę zostawić go u nas i my zajmiemy się sprawą". Niestety nie miałem...
Źródło: mojplay.pl/index.php?showtopic=4181



blog4me

Designed By Royalty-Free.Org